Goedkope software

Schoolspot.nl is dé ICT-webwinkel voor het basis- en speciaal onderwijs waar ouders en medewerkers met veel korting officiële software, hardware en andere ICT-gerelateerde producten kunnen bestellen. Deze korting kan oplopen tot wel 90% en dat wil de school jullie niet onthouden!

Schoolspot.nl is geen commerciële webwinkel, maar een dienst voor het onderwijs. Door slimme overeenkomsten die zijn gesloten met leveranciers en omdat uw basisschool vaak al een gedeelte betaald voor het gebruik thuis, krijgt u flinke onderwijskorting als u via schoolspot.nl koopt.

Wat is er verkrijgbaar bij schoolspot.nl?

Het assortiment bij schoolspot.nl is zeer uitgebreid. U kunt er terecht voor al uw software van Microsoft, Adobe, Magix, McAfee, Symantec etc. Maar ook voor laptops, tablets, educatieve software en cursussen en nog veel meer… En het zijn allemaal de nieuwste versies voor soms maar een fractie van de winkelprijs. Welke producten u in de webwinkel vindt en welke prijzen u ziet, is afhankelijk van de licenties die uw onderwijsinstelling afneemt bij APS IT-diensten, de eigenaar van schoolspot.nl.

Hoe ontvangt u deze korting?

Om te kunnen winkelen bij schoolspot.nl heeft u een inlogaccount nodig. Heeft u nog geen account dan kunt u dat direct aanvragen bij schoolspot.nl, binnen enkele ogenblikken ontvangt u via e-mail uw inloggegevens en kunt u gaan bestellen.

De voordelen van schoolspot.nl